Innowacyjny system wsparcia działań sprzedażowych i wewnętrznej organizacji w firmie handlowo-usługowej
Spojrzenie na potrzeby finansowo-ubezpieczeniowe oczami klienta
- widok 360° klienta - lista bieżących i historycznych zleceń usług, umów, dokumentów i spotkań związanych z klientem
- wielowymiarowa segmentacja i aktualny scoring klientów
- planowanie obsługi zleceń, kontraktów, zgłoszeń, zapytań i działań sprzedażowych (ofertowych)
- powiadomienia SMS o przyjętych, wykonanych zleceniach i zgłoszeniach awarii
- nadzorowane i skoordynowane procesy obsługi klienta - od analizy potrzeb przez ofertowanie do uruchomienia i nadzorowania zlecenia sprzedaży/usługi
- uporządkowanie działań marketingowych – wsparcie dla aktywnego marketingu (lejek sprzedażowy, cross i up-selling'u)
- generowanie korespondencji masowej, akcji informacyjnych do klientów - kampanie SMS, emailowe i telefoniczne
Monitoring i kontrola finansowa
- pulpit menedżera – pełny przegląd otwartych zleceń, ofert, bieżących telefonów i spotkań
- rozliczenia czasu pracy i zadań pracowników we wszystkich działach
- wsparcie prowizyjnego/punktowego systemu premiowania/motywowania na wszystkich szczeblach organizacji (dowolne algorytmy prowizyjne i premiowe)
- zestawienie prowizji/punktów pracownika/partnera dostępne na wydzielonym koncie użytkownika
Gwarantujemy skuteczne wdrożenie systemu
- analiza potrzeb biznesowych i indywidualnie uzgadniany harmonogram wdrożenia
- migracja danych z dotychczasowych systemów
- szkolenia grupowe i indywidualny instruktaż stanowiskowy, telefoniczny helpdesk, test dnia roboczego
- hosting i profesjonalna administracja serwisem
- konfiguracja systemu pod indywidualne potrzeby klienta
- proces wdrożenia prowadzony zwinną metodyką Scrum (metoda małych kroków) - Agile Project Management
System udostępniany w formie prostego, bezpiecznego i profesjonalnie administrowanego serwisu internetowego
Bezobsługowa eksploatacja
- żadnych instalacji oprogramowania i baz danych na komputerach użytkowników
- wystarczy dowolne urządzenie z przeglądarką internetową
- nadzór serwisu i danych przez profesjonalny zespół administratorów
Maksymalne bezpieczeństwo i poufność danych
- serwis i baza danych są umieszczone w profesjonalnym Centrum Przetwarzania Danych
- profesjonalne procedury ochrony danych - np. wykonywane codziennie kopie bezpieczeństwa systemu i danych
- szyfrowane przesyłanie danych
- polityka ochrony danych oparta na najlepszych praktykach stosowanych w profesjonalnych rozwiązaniach
Bezpieczny dostęp do systemu
- profesjonalne procedury nadawania dostępu użytkownikom
- indywidualne konta z hasłem dla każdego użytkownika
- certyfikat potwierdzający tożsamość serwisu
- monitorowanie prób nieautoryzowanego dostępu
- wielowymiarowa siatka uprawnień i dostępu użytkowników do danych
Obsługa sprzedaży i rozliczenia prowizyjnego szerokiej gamy produktów ubezpieczeniowych i finansowych
Uporządkowanie i ujednolicenie procedur organizacyjnych
- obsługa stałych umów obsługi klienta i jednorazowych zleceń, planowanie kontaktów
- powiadomienia SMS o przyjętych, wykonanych zleceniach
- obsługa zleceń wewnętrznych - do specjalisty, do laboratorium, do głównego technologa, zleceń produkcyjnych, zleceń serwisowych itp.
- wielodostępny grafik kontaktów z klientami i wykonywania zleceń wewnętrznych - przypominanie SMS o nadchodzących terminach
- hierarchiczny nadzór menedżerów nad bieżącymi zadaniami i zleceniami
- organizacja pracy w działach - handlowym, produkcji, magazyny, gł. technolog, laboratorium, serwis, utrzymanie ruchu, zaopatrzenia, IT itp.
- obsługa i rozliczanie zgłoszeń reklamacyjnych - analizy, notatki, przygotowanie dokumentów, wnioski, protokoły
- wsparcie nowych pracowników - nadzorowanie działań i monitorowanie realizacji celów
Uporządkowanie i automatyzacja rozliczeń finansowych agencji
- monitorowanie historycznych i potencjalnych (portfel zamówień) przychodów ze sprzedaży produktów i usług w podziale na okresy
- obsługa kasowa - bieżący monitoring operacji kasowe w każdym biurze, wydruki KW/KP i raportów kasowych
- kontrola kosztów bezpośrednich (np. osobowych własnych i zewnętrznych) związanych ze zleceniem
- obliczanie prowizji/punktów motywacyjnych dla wszystkich uczestników zlecenia - pracowników, partnerów
- generowanie zestawień wynagrodzeń i faktur dla wszystkich uczestników zlecenia
Jeśli jesteś zainteresowany systemem LiderCRM handel i usługi?
Chciałbyś zamówić bezpłatną prezentacje on-line?
Chciałbyś uzyskać dostęp do wersji demo?
Prosimy o kontakt z Zespołem LiderCRM