Innowacyjny system informatyczny wspierający wielooddziałową sieć kancelarii adwokackich i radców prawnych
Spojrzenie na usługi prawne oczami klienta
- widok 360° klienta - lista bieżących i historycznych spraw, rozpraw, kontaktów, dokumentów i spotkań związanych z klientem
- segmentacja i aktualny scoring klientów
- planowanie obsługi zleceń, kontaktów, spraw i działań sprzedażowych (ofertowych)
- nadzorowane i skoordynowane procesy obsługi klienta
- uporządkowanie działań marketingowych – wsparcie dla aktywnego marketingu (lejek sprzedażowy, cross i up-selling)
- generowanie korespondencji i pism na podstawie szablonów
Monitoring i kontrola finansowa
- pulpit menedżera – pełny przegląd otwartych zleceń, bieżących zdarzeń, spraw, spotkań w dowolnym biurze
- rozliczenia czasu pracy i zadań pracowników, aplikantów i praktykantów
- automatyczny import wyciągów bankowych
- obliczanie wynagrodzenia/prowizji na wszystkich szczeblach hierarchii
- zestawienie sprzedaży i wynagrodzenia współpracownika/partnera dostępne na wydzielonym koncie użytkownika
Gwarantujemy skuteczne wdrożenie systemu
- analiza potrzeb biznesowych i indywidualnie uzgadniany harmonogram wdrożenia
- migracja danych z dotychczasowych systemów
- szkolenia grupowe i indywidualny instruktaż stanowiskowy, telefoniczny helpdesk, test dnia roboczego
- hosting i profesjonalna administracja serwisem
- konfiguracja systemu pod indywidualne potrzeby klienta
- proces wdrożenia prowadzony zwinną metodyką Scrum (metoda małych kroków) - Agile Project Management
System udostępniany w formie prostego, bezpiecznego i profesjonalnie administrowanego serwisu internetowego
Bezobsługowa eksploatacja
- żadnych instalacji oprogramowania i bazy danych na komputerach użytkowników
- wystarczy dowolne urządzenie z przeglądarką internetową
- nadzór serwisu i danych przez profesjonalny zespół administratorów
Maksymalne bezpieczeństwo i poufność danych
- serwis i baza danych są umieszczone w profesjonalnym Centrum Przetwarzania Danych
- profesjonalne procedury ochrony danych - np. wykonywane codziennie kopie bezpieczeństwa systemu i danych
- szyfrowane przesyłanie danych
- polityka ochrony danych oparta na najlepszych praktykach stosowanych w profesjonalnych rozwiązaniach
Bezpieczny dostęp do systemu
- profesjonalne procedury nadawania dostępu użytkownikom
- indywidualne konta z hasłem dla każdego użytkownika
- certyfikat potwierdzający tożsamość serwisu
- monitorowanie prób nieautoryzowanego dostępu
- wielowymiarowa siatka uprawnień i dostępu użytkowników do danych
Obsługa i rozliczenia szerokiej gamy usług obsługi prawnej
Uporządkowanie i ujednolicenie procedur organizacyjnych kancelarii
- obsługa stałych umów i jednorazowych zleceń, planowanie kontaktów, przydzielanie zadań
- wielodostępny grafik rozpraw sądowych i spotkań - przypomnienia SMS/email o nadchodzących terminach
- wsparcie nowych pracowników/asystentów - nadzorowanie działań i monitorowanie realizacji celów
- hierarchiczny nadzór nad bieżącymi sprawami i zleceniami
- obsługa rozpraw sądowych - analizy, notatki, przygotowanie dokumentów, wnioski, protokoły
- wsparcie masowych akcji informacyjnych - kampanie SMS, emailowe i telefoniczne
Uporządkowanie rozliczeń finansowych kancelarii
- monitorowanie potencjalnych przychodów związanych z obsługą spraw w podziale na okresy
- obsługa kasowa - bieżący monitoring operacji kasowe w każdym biurze, wydruki KW/KP i raportów kasowych
- kontrola kosztów bezpośrednich (np. osobowych własnych i zewnętrznych) związanych ze sprawą
- automatyczny importowanie płatności/wyciągów bankowych
- obliczanie prowizji/wynagrodzenia dla wszystkich uczestników zlecenia - współpracowników, partnerów
- generowanie zestawień wynagrodzeń i faktur dla wszystkich uczestników zlecenia
- rozliczenia finansowe kancelarii - wynagrodzenie zatrzymane w kancelarii
Jeśli jesteś zainteresowany systemem LiderCRM kancelaria?
Chciałbyś zamówić bezpłatną prezentacje on-line?
Chciałbyś uzyskać dostęp do wersji demo?
Prosimy o kontakt z Zespołem LiderCRM