Nowy przyjazny kalendarz do obsługi spraw, zadań, spotkań i rozmów tel.


Z Nowym Rokiem nowym krokiem!

Prowadzenie biznesu to dziesiątki spraw do załatwienia każdego dnia. Już kilku pracowników wykonywujących swoje obowiązki w różnych lokalizacjach – to duże wyzwanie dla menedżerów i szefów zespołów. Oferujemy narzędzie, które w jednym miejscu pozwoli menedżerowi widzieć wszystkie zaplanowane, wykonane i niewykonane zadania.

Informujemy, że właśnie zakończyliśmy pracę nad naszym nowym Kalendarzem.

  • bardzo prosta i intuicyjna obsługa – już cztery kliknięcia pozwalając dodać nową sprawę w określonym terminie i kategorii,
  • graficzna prezentacja zadań w ujęciu dziennym, tygodniowym, miesięcznym, rocznym – łatwe i szybkie przesuwanie zadań na kalendarzu,
  • dowolna kategoryzacja spraw – kolorystyczne oznaczenie różnych typów spraw,
  • statusy pozwalające na pełną kontrolę planu i wykonu,
  • wskazanie odpowiedzialnego pracownika/użytkownika za wykonanie zadania,
  • wielokanałowe alertowanie zbliżającego się terminu sprawy – okienko alertów, SMS, email,
  • podczepianie do sprawy: dokumentów, fotek, skanów, plików audio i wideo,
  • dostęp do spraw uzależniony od uprawnień użytkownika – menedżer widzi wszystkie sprawy, pracownik tylko własne,
  • pełna integracja z pozostałymi modułami w systemie – sprawy dot. klienta, umowy, zgłoszenia, projektu itp.. 

Nowy Kalendarz jest dostępny we wszystkich wersjach systemu LiderCRM.
Dodatkowo – co nas wyróżnia od konkurencji – dostosowujemy funkcjonalność Kalendarza do indywidualnych wymagań użytkowników systemów LiderCRM.

 


Administrator

Innowacyjne narzędzie CRM w Twoim ręku