Z Nowym Rokiem nowym krokiem!
Prowadzenie biznesu to dziesiątki spraw do załatwienia każdego dnia. Już kilku pracowników wykonywujących swoje obowiązki w różnych lokalizacjach – to duże wyzwanie dla menedżerów i szefów zespołów. Oferujemy narzędzie, które w jednym miejscu pozwoli menedżerowi widzieć wszystkie zaplanowane, wykonane i niewykonane zadania.
Informujemy, że właśnie zakończyliśmy pracę nad naszym nowym Kalendarzem.
- bardzo prosta i intuicyjna obsługa – już cztery kliknięcia pozwalając dodać nową sprawę w określonym terminie i kategorii,
- graficzna prezentacja zadań w ujęciu dziennym, tygodniowym, miesięcznym, rocznym – łatwe i szybkie przesuwanie zadań na kalendarzu,
- dowolna kategoryzacja spraw – kolorystyczne oznaczenie różnych typów spraw,
- statusy pozwalające na pełną kontrolę planu i wykonu,
- wskazanie odpowiedzialnego pracownika/użytkownika za wykonanie zadania,
- wielokanałowe alertowanie zbliżającego się terminu sprawy – okienko alertów, SMS, email,
- podczepianie do sprawy: dokumentów, fotek, skanów, plików audio i wideo,
- dostęp do spraw uzależniony od uprawnień użytkownika – menedżer widzi wszystkie sprawy, pracownik tylko własne,
- pełna integracja z pozostałymi modułami w systemie – sprawy dot. klienta, umowy, zgłoszenia, projektu itp..
Nowy Kalendarz jest dostępny we wszystkich wersjach systemu LiderCRM.
Dodatkowo – co nas wyróżnia od konkurencji – dostosowujemy funkcjonalność Kalendarza do indywidualnych wymagań użytkowników systemów LiderCRM.