Uprzejmie informujemy, że w dniu 10.05.2018 rozpoczynamy procedurę aneksowania umów na świadczenie usług LiderCRM. Podpisanie aneksu pozwoli uzyskać zgodność naszych umów z wymaganiami – wchodzącego w życie w dniu 25.05.2018 – rozporządzenia dot. ochrony danych osobowych tzw. RODO. Procedurą aneksowania zostaną objęci wszyscy nasi klienci – użytkownicy wszystkich linii produktowych systemu LiderCRM.
Przypominamy, że wszystkim naszym klientom – bez dodatkowych opłat – udostępniamy przygotowany przez nas dokument zawierający szczegółowe zalecenia dot. spełnienia w działalności naszych klientów wymogów RODO. Zalecenia dot. także w użytkowania systemu LiderCRM.
Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami w drugiej połowie maja 2018 rozpoczniemy – we wszystkich instancjach systemu LiderCRM – instalację pakietów rozszerzających system LiderCRM o zmiany zapewniające pełną zgodność z wymaganiami RODO.
W zakresie wszelkich pytań i uwag dot. wdrażania RODO pozostajemy do dyspozycji naszych klientów.