Zwiększenie bezpieczeństwa serwisów LiderCRM

W naszych umowach z klientami kluczową rolę pełnią klauzule poufności i odpowiedzialności za powierzone nam dane. Zobowiązani jesteśmy do stosowania najlepszych rozwiązań technologicznych i praktyk zapewniających bezpieczeństwo świadczonych usług.

Miło nam poinformować, że właśnie zakończyliśmy kolejny projekt optymalizacji naszych procedur Polityki Ochrony Danych. Zmiany obejmują m.in.:

– rozszerzenie zakresu funkcji i elementów systemu objętych procedurami ciągłego monitorowania stabilności i wydajności (łącznie z powiadomieniami SMS dla naszych administratorów o występujących zakłóceniach pracy całego środowiska),

– wdrożenie nowoczesnych, wydajniejszych narzędzi do wykonywania kopii awaryjnych zapewniających minimalny czas wykonywania kopii awaryjnych i zachowaniem minimalnego ryzyka zakłóceń operacyjnej pracy systemów naszych klientów,

– zwiększenie czasu przechowywania i łatwości dostępu do kopii awaryjnych, co jest szczególnie istotne w przypadku potrzeby uzyskania dostępu do danych przechowywanych w kopiach awaryjnych,

– szerokie zastosowanie na poziomie administratora bezpiecznych technologii dostępu opartych o generatory haseł, co praktycznie eliminuje ryzyko przejęcia hasła dostępowego przez nieuprawnione osoby.

– rozszerzenie zakresu monitorowania prób wejść do systemu przez złośliwe oprogramowanie i nieuprawnionych użytkowników,

Skuteczność naszej strategii – ciągłego wprowadzania ulepszeń i optymalizacji w kluczowych obszarach bezpieczeństwa i ochrony danych – potwierdza praktycznie brak zgłoszeń i zastrzeżeń w tych obszarach ze strony naszych klientów.


Administrator

Innowacyjne narzędzie CRM w Twoim ręku